Foncé

The reason I don't talk crazy online.

CalebCity
S'abonner
Vues 1 725 810
99% 175 297 688

You ever just get your entire bank account leaked and it starts trending on twitter
Oddwin - 8.16.18

کمدی

Ajoutée

 

11 mai 2019

calebcitycomedyonlineleakaddress

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 7 508
Sam F
Sam F Il y a 4 heures
When you trash talk a hacker
Cleomontrez Brown
Cleomontrez Brown Il y a 5 heures
This nigga knocked on his bedroom door 😂😂
dre key
dre key Il y a 8 heures
You can hear the car pull up in the background 🤣
Aisha Marshall
Aisha Marshall Il y a 11 heures
bro why the voice changer sound like Tobias from Black Lighting 💀😭😭 1:07
Andre Patterson
Andre Patterson Il y a 11 heures
Literally what I say every time I’m sucking lol, I thought I was the only one too 0:17
Jtbest
Jtbest Il y a 11 heures
What that background music
Akward Moments
Akward Moments Il y a 12 heures
Bruh did this man literally bring his ps4,tv and wifi router to this guy front door????lmao
Revy Charlotte
Revy Charlotte Il y a 12 heures
Wait how is he still talking if he's at his house? :((
Arnav Joshi
Arnav Joshi Il y a 13 heures
Bruh he has the same room locks they do in my indian village house lol
brokeboy shaun
brokeboy shaun Il y a 13 heures
Wouldn’t he have to take the console with him to talk to him at the door?? 😂
Younes Aberkane
Younes Aberkane Il y a 14 heures
the face he makes when he turns to the door is priceless kills me everytime man
scrub overload
scrub overload Il y a 14 heures
What’s the piano?
the bros
the bros Il y a 15 heures
Who else tried to look up the address 🤣
Dumb Atheist
Dumb Atheist Il y a 15 heures
why is no one pointing out “you are doo doo water”
JinX Krimzo
JinX Krimzo Il y a 19 heures
Doodoo butter
JACOB MORALES
JACOB MORALES Il y a 20 heures
This video is legendary
Kamryn's Strange Land
Kamryn's Strange Land Il y a 21 heure
Y'all see that girl/barbie in the back? 😂
Manny James
Manny James Il y a 22 heures
Your just poop 0:26
Black tar heroin
Black tar heroin Il y a 22 heures
Your doo-doo butter omg brysenx uses that edit so much and I found it in one of my fav YT vids
Samara C
Samara C Il y a jour
"You're doo doo butter" my new insult
Atomic Player
Atomic Player Il y a jour
0:49
Kurama GD
Kurama GD Il y a jour
garbagé
Cash Money
Cash Money Il y a jour
*Doo-doo butter*
Z999 Visuals
Z999 Visuals Il y a jour
Whats the name of the piano music it's gorgeous
Ausariah Wilson
Ausariah Wilson Il y a jour
"DoDo butter"
Daundre S.
Daundre S. Il y a jour
😂😂😂 you’re so clever.
KibbyWitz
KibbyWitz Il y a jour
How long does your mic cord have to be for you to talk to him while at his house? 😂
Golden Blood
Golden Blood Il y a jour
On an unrelated note Caleb and I have the same PS4 controller
Salahuddin Saafir
Salahuddin Saafir Il y a jour
swatted XD DAMN
Sean Cordy
Sean Cordy Il y a jour
Yea all that action!!..😂😂..how he still on the headset
ninki minjaj
ninki minjaj Il y a jour
“You’re doodoobutter” that shit caught me off guard
Explicit
Explicit Il y a jour
That wireless headset the guy was using must have good range XD
Ty Bowen
Ty Bowen Il y a jour
This is FRvid fundamentals right here. These kinds of videos are what our roots are founded on. Keep churning this stuff out PLEASE. I wish you the greatest success.
PeeGipps
PeeGipps Il y a jour
Dodo Butter haaaaa
Kasai 火災
Kasai 火災 Il y a 2 jours
"NAH YOU GOOD! ANSWER THE QUESTION!" LMAOOO
Isaac Contreras
Isaac Contreras Il y a 2 jours
No one gonna point out that he has a hood on with earphones over it
Dante Chappell
Dante Chappell Il y a 2 jours
Low key am I the only one who checked to see if "6345 boardfish road" was a real place?
UhhhAaron
UhhhAaron Il y a 2 jours
Banks: WE MADE TFUE AND HE BACKSTABBED US 😠😠😠 Tfue: #ReleaseTheContract Banks: 0:55
Lil Rob
Lil Rob Il y a 2 jours
This mf has a Minecraft double door in his room
Yuqly
Yuqly Il y a 2 jours
*your dirt, your doodoo butter*
myevilpinky
myevilpinky Il y a 2 jours
What's that calender
Sekots
Sekots Il y a 2 jours
“Your dirt. You doo doo butter.”
- RedVAPORGAMER -
- RedVAPORGAMER - Il y a 2 jours
0:49 *Your Dirt Your Dodo Butter* 😂😂
Dia blo
Dia blo Il y a 2 jours
This is why you sleep with a gun
Tamari Bond
Tamari Bond Il y a 2 jours
Mr X when he spots you: 1:16 Mr X when you point an rpg at him: 1:06
Ashley Torrence
Ashley Torrence Il y a 2 jours
This is a Masterpiece
ㄖ几乇 -丨丨丨丨-ㄒ尺ㄩ丂ㄒ 几ㄖ
Edit: The reason y people get mad when I body them
No1ne
No1ne Il y a 3 jours
"I was foolish, perhaps I did go a little too far". 💀💀💀
CFE KOS-MOS
CFE KOS-MOS Il y a 3 jours
1:17 mini heart attack
Cool ScreenName
Cool ScreenName Il y a 3 jours
Best music i never heard ever, ty for linking them in descriptions
Z999 Visuals
Z999 Visuals Il y a jour
I agree!!
Artic Wolf
Artic Wolf Il y a 3 jours
calebcity and lenarr best you tubers ever keep up the good work
JB Da ravaga
JB Da ravaga Il y a 3 jours
NAW YOU GOOD it really be like that
jalyn howard
jalyn howard Il y a 3 jours
1:05 I was foolish perhaps I took it a little to far NAH U GOOD ANSWER THE QUESTION
animatehank
animatehank Il y a 3 jours
Someone is about to get the Thanos treatment. Hope the soup was good!
AaronThePerson
AaronThePerson Il y a 3 jours
THIS SHIT IS HILARIOUS LMAO
SW3GG
SW3GG Il y a 3 jours
😆
Kymani Wade
Kymani Wade Il y a 3 jours
Imagine the other people in the game listening 😂
Nomi Treasure
Nomi Treasure Il y a 3 jours
“This not yo door? Unlock it!.”😂😂😂.
Hetor Ojeda
Hetor Ojeda Il y a 3 jours
Doo doo butter
POIST YT
POIST YT Il y a 3 jours
*GETS DDOSSED*
dubstep_bullets
dubstep_bullets Il y a 3 jours
that doods connection to the ps4 must be god tier
Delaney Longmuir
Delaney Longmuir Il y a 3 jours
What’s the piano song playing in the background ?
Jalen Denham
Jalen Denham Il y a 3 jours
Sounds like rainbow what a great non toxic game
Chad Wallace
Chad Wallace Il y a 3 jours
1:17 when your mom come home and you forgot to take out the chicken from the freezer
joseph gamble
joseph gamble Il y a 3 jours
This is now people do this shit in video games. Talk shit.
Zayne Static
Zayne Static Il y a 3 jours
1:06
maritza arroyo
maritza arroyo Il y a 3 jours
Team PS4
Joseph Childers
Joseph Childers Il y a 3 jours
This is my third time watching this in 24 hours and this shit still funny
Essence Searles
Essence Searles Il y a 3 jours
DOO DOO BUTTER 😭
anthonyhunt024
anthonyhunt024 Il y a 4 jours
That’s what I be doing just to fuck with ppl online 😂😂😂 just pull up there IP Address and maybe DDOS EM
Zaw Shrike
Zaw Shrike Il y a 4 jours
My dump ass still talks shitt after they say my address
Enlightened Mumbo Jumbo
Nek minute, swat team arrives at house to help break in
j u i c e
j u i c e Il y a 4 jours
Here cuzza 2MuchBrysen 0:48
Michael Brown
Michael Brown Il y a 4 jours
DOO DOO BUTTER !!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
TooCuteNoir B.
TooCuteNoir B. Il y a 4 jours
I would be like nah fam. I got evicted I staying at the homies crib. This not even my Wi-Fi. 😂😂😂😂
buffalo meat
buffalo meat Il y a 4 jours
Doodoo butter!!??
Marcus Watson
Marcus Watson Il y a 4 jours
Friendly fire is enabled...
Johnny Nasty
Johnny Nasty Il y a 4 jours
This is true
Your Done
Your Done Il y a 4 jours
garbeige
Duke Danso
Duke Danso Il y a 4 jours
yoooo dieeeedd
Sonicopi
Sonicopi Il y a 4 jours
Guys Ill talk to you later I have to go use the bathroom Friend: alright man *last online 6 years ago*
D’vyne Angel
D’vyne Angel Il y a 4 jours
Ur DoDo BuTtEr
JT Gunshot
JT Gunshot Il y a 4 jours
Gta 5 lobbies be like
Spilltehteah_ OwO
Spilltehteah_ OwO Il y a 4 jours
I just realized doesnt that mean the dude brought his whole ass console and headphones????? (Idk I could be wrong but still lol)
chocolate girl
chocolate girl Il y a 4 jours
LongBeachGriffy needs to see this 🤔
Finesse Dog
Finesse Dog Il y a 4 jours
THIS NOT YO BEDROOM DOOR?!?! 🤣🤣🤣
Ali Ali
Ali Ali Il y a 4 jours
Anyone disliking this video are just bums freaking subscribing just to dislike😂🤦‍♂️
Deseret Gear
Deseret Gear Il y a 4 jours
"You're dirt. You're doo-doo butter."
Psychotica
Psychotica Il y a 4 jours
Comes to my house while *still being online speaking to me*
Gionni Johnson
Gionni Johnson Il y a 4 jours
Who’s here from 1:37-1:44?
Luke Smith
Luke Smith Il y a 5 jours
This happened to me before but without them coming to my house
Kyotra
Kyotra Il y a 5 jours
"We're civilized gentlemen here sir, I think-" "NAH, NU-UH, NOPE"
Samantha Watson
Samantha Watson Il y a 5 jours
Only youtuber these days that makes me laugh
Fax Finigan
Fax Finigan Il y a 5 jours
doodoo butter bro im deceased
Rickey Bernard
Rickey Bernard Il y a 5 jours
They funny thing is is that he's the guy on the mic as well.
Omari Williams
Omari Williams Il y a 5 jours
"You're dirt. You're D O O D O O B U T T E R"
Jarrett Cox
Jarrett Cox Il y a 5 jours
Dude I would of went awol that would freak me out
Cameron Pitre
Cameron Pitre Il y a 5 jours
lmao i love this guy
Luh supreme Gaming
Luh supreme Gaming Il y a 5 jours
XD HELLA SUNNY
Prochain
If your shoes talked.
02:28
Vues 1 700 000