Foncé

Summer Walker - Playing Games (with Bryson Tiller) [Official Music Video]

Summer Walker
S'abonner
Vues 31 695 479
98% 311 554 5 401

Summer Walker - Playing Games (with Bryson Tiller)
New merch on sale now: smarturl.it/shopsummerwalker
See Summer live on The First and Last Tour tickets on sale now: www.summerwalkermusic.com
"Over It" out now: smarturl.it/OverItSW
Listen: smarturl.it/PlayingGamesSW
Apple: smarturl.it/PlayingGames/applemusic
Spotify: smarturl.it/PlayingGames/Spotify
iTunes: smarturl.it/PlayingGames/iTunes
Director: Christine Yuan
Producer: Theodore Cabana
Production Company: Object & Animal
Subscribe to Summer Walker - smarturl.it/SWSubscribe
Follow Summer Walker:
instagram.com/SummerWalker
facebook.com/SummerWalkerOfficial
twitter.com/iamSUMMERWALKER
#SummerWalker #PlayingGames #OverIt

Ajoutée

 

8 oct. 2019

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 80
Kim Min soo
Kim Min soo Il y a 4 heures
This song has been stuck in my head all day make it stop 😫
Mishal Mathew
Mishal Mathew Il y a 5 heures
Brysons part man....🙏🙏🙏
Bia Pereira
Bia Pereira Il y a 7 heures
Essa música é meu vício ❤️
Marshall Ck
Marshall Ck Il y a 8 heures
I wanna taste something sweet tonight baby.. Yum..😋
krystal Medina
krystal Medina Il y a 10 heures
Chaaa😍😍🥺
Ishita Patnaik
Ishita Patnaik Il y a 13 heures
I love this song to this extent that this should be played in my FUNERAL
Keith Brown
Keith Brown Il y a 18 heures
If she summer I be her winter lol.....
• Yuna •
• Yuna • Il y a 23 heures
That’s the type of city I wanna live in
jhon vasquez
jhon vasquez Il y a jour
She's been hurt too long :/
Angel Castillo
Angel Castillo Il y a jour
YES, TELL EM SUMMER WALKER, UR A QUEEN
Ash
Ash Il y a jour
Summer Walker stole his style 🤨 frvid.com/video/vid%C3%A9o-KvuotFsXw58.html
Liz Khalifa
Liz Khalifa Il y a jour
NEVER GETS OLD STILL ON REPEAT
Carlos David Riveros Martinez
I dont like trap but this... just burning my joint here
Kayla-Rae
Kayla-Rae Il y a 2 jours
This song will forever be a vibe 💅✌️
Gustavo Bruno
Gustavo Bruno Il y a 2 jours
Amo Uma musica 🇧🇷🇧🇷
Tene' Lane
Tene' Lane Il y a 2 jours
Usher
BNATE
BNATE Il y a 2 jours
Am I the only vro that vibes out to summer?💯💯BIG VIBES
Actz Up
Actz Up Il y a 2 jours
She a different person every scene -..-
Carlos Ferreira
Carlos Ferreira Il y a 2 jours
Quem tá no Brasil debocha o lika
José Hernández
José Hernández Il y a 2 jours
How does this video doesn't have like trillions of views?
Laura Martins
Laura Martins Il y a 2 jours
1:00 o cara tava preparado pro corona antes do corona
penda
penda Il y a 3 jours
me listening to this after i found out that she a whole witch: 👁👄👁
ebkikibo
ebkikibo Il y a 2 jours
Satan the prince of music. It's said music played as he walked by. They are all a bunch of frickin witches and warlocks, but I really like this song. 🙄
ASMR
ASMR Il y a 4 jours
Hit differents.
delux6i9
delux6i9 Il y a 4 jours
Hints of 4 Page Letter by Aaliyah.. just saying
Biel Araujo
Biel Araujo Il y a 4 jours
this song inspires me !!!
the lit kid
the lit kid Il y a 4 jours
You are so pretty I like all your songs won't you say my name say my name ain't that your song and I know more
King Gill
King Gill Il y a 5 jours
Baby this shit go hard as fucc! Wit your fine ass😘
Trinity Desíre
Trinity Desíre Il y a 5 jours
“ take a picture can’t post it” 🙌🏽🥺 that hit my heart to hard😩
Hosea Official
Hosea Official Il y a 5 jours
I will always love this song ... please check out my single soundcloud.com/hosea-official/hosea-own-me
Danielle Griffith
Danielle Griffith Il y a 6 jours
Not for kids peroid let me shut up bc imma kide too
TheRmjjar
TheRmjjar Il y a 6 jours
Ray J- “One wish”, Destinys child- “Say my name”, Joe- “Stutter” VIBES !
Bellamy Rock
Bellamy Rock Il y a 6 jours
Decorius Calhoun
Decorius Calhoun Il y a 6 jours
frvid.com/video/vid%C3%A9o-TTH-PyNy27I.html If you love slowed music and chill vibes check out my FRvid Music Channel 💯 You won’t be disappointed
avonts br
avonts br Il y a 6 jours
Perfeita
nasa Hussein
nasa Hussein Il y a 6 jours
Her voice so sexy 😩
Sonmalachi
Sonmalachi Il y a 6 jours
She’s sooooo underrated I love her been here since day one
Billie Begum
Billie Begum Il y a 6 jours
Mya Craig - Umm Yeah, New visuals on Link Up TV frvid.com/video/vid%C3%A9o-yNtpOQZMMPs.html
Marcelo Carvalho
Marcelo Carvalho Il y a 6 jours
So is this a late 2010s version for Say My Name from Destinys Child?
elvira .divina
elvira .divina Il y a 7 jours
May 2020 anyone?
Tasha Huggup
Tasha Huggup Il y a 7 jours
this video thoooo
Theniyandzashow
Theniyandzashow Il y a 7 jours
i loveeee summer she so dope
Jonathan Karanja
Jonathan Karanja Il y a 7 jours
Most Girls love to talk shit do all the things she says in this song will get you branded as being a nice guy and we all know what happens when ur nice to bitches looool
Cratic Tocic
Cratic Tocic Il y a 7 jours
Bruhh she looked like one of da bratz dolls bruh ongg no cap lmaoo
Tia
Tia Il y a 7 jours
This would never get old, I'm in my MF FEELS !!
Kenpachi Itachi
Kenpachi Itachi Il y a 7 jours
I just love how she hit them lil notes
Neil Hood
Neil Hood Il y a 8 jours
Sounds better than she looks
Sexi Ladi
Sexi Ladi Il y a 8 jours
I'm in love with this song. Her voice is so unique 💚💙💜
Lrs x
Lrs x Il y a 8 jours
This song hits so hard when you’re lying in bed at night with your earphones in
T Xz
T Xz Il y a 3 jours
Lrs x bruh this is literally me rn
Tonnie bryt
Tonnie bryt Il y a 8 jours
Too much talent 🐐🔥
Kenneth Green
Kenneth Green Il y a 8 jours
you youngsters dont know music. aint no feelings in this chicks music sorry to disappoint yall but this aint it.
Willeta Harris
Willeta Harris Il y a 9 jours
i love this song
Tom Rose
Tom Rose Il y a 9 jours
Bryson needed a longer verse
Hollywoodcole Larkins
Hollywoodcole Larkins Il y a 9 jours
On Repeat!😍💗
Maudrie Depradine
Maudrie Depradine Il y a 10 jours
She had major work on her face
Danny Santiago
Danny Santiago Il y a 10 jours
See summer a real one you see all these other singers using actors but she used London period
Vidlord
Vidlord Il y a 10 jours
So mad she got nose surgery smh
Tikiya Watkins
Tikiya Watkins Il y a 10 jours
Why u couldn’t stay like this
Dominique Teca
Dominique Teca Il y a 10 jours
I think she was inspired on Destiny's Child "Say My Name" to do this song "Playing Games"... She sings *won't you say my name?* ... *You been acting kind shady, ain't be calling me baby* Is the same thing Beyoncé sang before
Christine Vidal
Christine Vidal Il y a 10 jours
🥰🥰🥰🥰
Official.sharlyn
Official.sharlyn Il y a 10 jours
The beat tho 0:00 😫
CATALANS
CATALANS Il y a 10 jours
Is that hong kong lol
Prettygirl _Kayla
Prettygirl _Kayla Il y a 10 jours
Pretty girl🥰
Londyn Reid
Londyn Reid Il y a 10 jours
Thanks you so much for the interview at the kids will be there at the same time I will be there in the morning to see if they in the and somevwecxtgved or not going to
Londyn Reid
Londyn Reid Il y a 10 jours
Yes I will be in the morning 😊👍😀😊
Londyn Reid
Londyn Reid Il y a 10 jours
No on the way home and I am not going to be able to get to work on time and I will be in the area tomorrow so much for the interview on Friday 😊😁😊😬😊😁 u guys are u 😁 u 😘😁😁😁 u 😘😎😘😘😘😘😎😎
christina allen
christina allen Il y a 11 jours
Who cardi b was trying to be smh
somegrill
somegrill Il y a 8 jours
Hardly
Petra Kovács
Petra Kovács Il y a 11 jours
"You ain't been calling me baby, oh" I felt that
riddley39
riddley39 Il y a 11 jours
She is so fuckin bad! Voice, flow, vibe and beauty!!
JusttJohanna
JusttJohanna Il y a 11 jours
You a bad bitch but this video is trash .
SuperWoody Romeo
SuperWoody Romeo Il y a 11 jours
1:29
ACRYBABY :3
ACRYBABY :3 Il y a 11 jours
😍
lawanda Johnson
lawanda Johnson Il y a 11 jours
I love this song I keep coming back just to see this video
Bbygirl .21
Bbygirl .21 Il y a 12 jours
She better stop playing games and make her damn songs longerrrrrr hahahaha love her tho
Harriet Tubman
Harriet Tubman Il y a 12 jours
NOT LONG ENOUGH! NEED A BRIDGE AND TWO MORE VERSES! 🔥🔥🔥🔥 EXTENDED VERSION WE NEED YOU
Jazlynn Jazlynn
Jazlynn Jazlynn Il y a 12 jours
😍😍
Jonel Kirk
Jonel Kirk Il y a 12 jours
Bryson's part always get me in my feelings
jntv hd
jntv hd Il y a 12 jours
Yh fuck her she a copycat alieee
Sheila Jenkins
Sheila Jenkins Il y a 12 jours
Love ❤️
T BLK
T BLK Il y a 13 jours
Homage to Destiny’s Child!
Business Manager
Business Manager Il y a 13 jours
Its older people that disliked the song. Because to older people it does make sense. She doing too much
Prochain
The Next Big Brow Trend
23:26
Dismantling a scam
16:33
Vues 231 201