Foncé

PLAZA - Personal [Official Music Video]

PLAZA
S'abonner
Vues 4 854 436
98% 47 678 866

PLAZA "Personal" Official Video
Directed by Nina Djacic
Download "SHADOW" EP - ovosound.io/plazashadow
Instagram: instagram.com/plazashadow/
Twitter: twitter.com/PLAZAshadow
Facebook: facebook.com/plazashadow/
SoundCloud: soundcloud.com/plazashadow

Musique

Ajoutée

 

31 août 2017

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 80
Abdou Hmouma
Abdou Hmouma Il y a 21 heure
جزائري مر من هنا
Mc Love
Mc Love Il y a jour
My new timberlake
Alive thirteen
Alive thirteen Il y a 5 jours
Nice 🎵 🎶 🎵 🔥 🔥 🔥
Marwa Um Rabby
Marwa Um Rabby Il y a 5 jours
Fuckkkk finally i found him. I used to listen to him all the time but forgotten his name finally i remembered his name
Tilia Hernandez
Tilia Hernandez Il y a 8 jours
Pizza Man White Boy: Wigga
Sama Ty87
Sama Ty87 Il y a 9 jours
Ooh Know I can't, know I can't, no No, no, no, no, no, no, no, no Not gon' quit you 'til I have to Not gon' worry 'bout what her man do And the pain comes in the long run So it's better to deserve it, woman Lights down, what you worried about? There's no love anywhere in this house Got you actin' a way you dream 'bout It's all a haze and I can't get much higher Can't get much higher So woman take the lust outta me Take the soul and the trust outta me I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal (no, no, no) They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah Ooh Ooh She said, "It's so wrong and I know it" Still I'm calling back and I don't know how I'ma feel 'til I roll up And when I roll up you just step out your dress Like that, I said leave on the rest Like that Now woman you bring the lust outta me You bring the best and the worst outta me, oh I told her we don't gotta know nothing personal (we don't gotta know) They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her, yeah, we don't gotta know nothing personal (we don't gotta know) They don't gotta know nothing at all (nothing at all) If you wanna fuck with me, yeah You know you can't go back (no, no) No (no, no), no (no, no) You know you won't go back (no, no) No (no, no), no (no, no) I hope you understand this girl (no, no) Girl (no, no), girl (no, no) No, you won't go back (no, no) No (no, no), no (no, no) And when the high comes on, you can't fake it And every chance you get girl You know you're gonna take it I told her we don't gotta know nothing personal (nothing personal) They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her (I told her) We don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah (fuck with me) I told her (yeah, I told her) We don't gotta know nothing personal (we don't gotta know) They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her (yeah, I told her) We don't gotta know nothing personal (nothing personal) They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I know that you do I know that you do I know that you do Know that you do Yeah, yeah, ooh, oh I know that you do I know that you do I know that you do Know that you do Yeah, ah, ooh
Venkateswarlu Bharathula
Venkateswarlu Bharathula Il y a 10 jours
6? Mr Men
טלי אבן חיים
טלי אבן חיים Il y a 12 jours
Sun of a bitch
Niket 99
Niket 99 Il y a 12 jours
I only know one plaza what provide cracked games and software
Anastasia
Anastasia Il y a 13 jours
And why am I listening to this masterpiece just now.....
Abdou Hmouma
Abdou Hmouma Il y a 21 heure
I want to know you, give me your account on Facebook or Instagram
tarde de cine videos curiosos
Asta los perros cantan
Aleksandra Bielecka
Aleksandra Bielecka Il y a 15 jours
❤❤❤....!
Clodie B
Clodie B Il y a 16 jours
😍😍😍
Vahid Khatibi
Vahid Khatibi Il y a 16 jours
🔥🔥🔥
Naphattarawut kp
Naphattarawut kp Il y a 17 jours
ชอบมากเพลงนี้
shethewildflower
shethewildflower Il y a 22 jours
Definitely triggering 🔥
Philippe albatros
Philippe albatros Il y a 23 jours
LOVE TOO MUCH NEOSOUL
leeyahmusic
leeyahmusic Il y a 23 jours
sounds like the weeknd in 2011...
Jae Ossette
Jae Ossette Il y a 24 jours
damn.
Kunal Thakur
Kunal Thakur Il y a 24 jours
Slow deep trance👌👌👌👌
Anastasia
Anastasia Il y a 13 jours
and narcotic
ravi
ravi Il y a 25 jours
i tried searching girl's name in this video. but it never mentioned in any of the comment
Patsaporn Mronthong
Patsaporn Mronthong Il y a 25 jours
❤️ this song.
Ivo Vo
Ivo Vo Il y a 26 jours
weird video, nice music tho
Seng 23place
Seng 23place Il y a 27 jours
Hi,Seng23
lucía alaminos
lucía alaminos Il y a 28 jours
how arent you famous
Nima Hatami
Nima Hatami Il y a 28 jours
is it just me or he looks like ryan reynolds at 00:30 ??
AlongCameSam
AlongCameSam Il y a 28 jours
Sounds like a shit Manila Grey lol
BonZrr Talks and Vlogs
BonZrr Talks and Vlogs Il y a 28 jours
Good Music With Fabulous Video Adorable स्त्री
silviu seciu
silviu seciu Il y a 29 jours
i want the " instrumental " version of this song pls
Purtika Gupta
Purtika Gupta Il y a 29 jours
0:45 and 0:48 , you bring the lust outta me..😋😍😍
Harsh Panchal
Harsh Panchal Il y a mois
This Video + PLAZA -ALL mine Audio 🔥🔥 Thank me later 😉
Martha Ortuño
Martha Ortuño Il y a mois
Sensual !!!
Mysterious Forest
Mysterious Forest Il y a mois
❌❌❌❌❌❌❌❌❌ frvid.com/video/vid%C3%A9o-sLZtDpmVkSw.html 😍👅👄👙🙈🍆🍑❤️⭕️🔞 krpaya mera naya veediyo dekhen
Rishabh
Rishabh Il y a mois
its fuckin awesome.. obsessed with this song
Air Din
Air Din Il y a mois
What have done .. Addicted 😘
Delshay Graham
Delshay Graham Il y a mois
This songs bad ass
Kathleen Felipe
Kathleen Felipe Il y a mois
Replay button overload 😍 totally feeling this 💜 love it
LarryDon Kirkeby
LarryDon Kirkeby Il y a mois
Yes! 😝
Azia Egbe
Azia Egbe Il y a mois
I'm here in 2020 off a FRvid suggestion from Playboi Carti's Meh. Like...the shock.
M D
M D Il y a mois
Anyone can make music these days, This guy sounds like he's sitting on a toilet moaning because he is constipated.
grossoo Mendez
grossoo Mendez Il y a mois
saludos
grossoo Mendez
grossoo Mendez Il y a mois
saludos
Air Din
Air Din Il y a mois
Boys on fire 🌹🌹🌹🌹
Rhythmic Howler
Rhythmic Howler Il y a mois
frvid.com/show-UCYPkfpMY8P2o6NOAuQiUr_wfeatured
Nguy Quan Tu
Nguy Quan Tu Il y a mois
[Intro] Know I can't, know I can't, no Don't know, no, no, no, no, no [Verse 1] Not gon' quit you till I have to Not gon' worry bout what her man do And the pain comes in the long run So is better to deserve it woman Lights down, what you worried about There's no love anywhere in this house Got you actin' a way you dream 'bout It's all a haze and I can't get much higher Can't get much higher So woman take the lust outta me Take the soul and the trust outta me [Chorus] I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah [Verse 2] She said "it's so wrong" and I know it Still I'm calling back and I don't know how I'mma feel till I roll up And when I roll up you just step out your dress Like that, I said leave on the rest Like that Now woman you bring the lust outta me You bring the best and the worst outta me [Chorus] I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah [Bridge] You know you can't go back, no, no You know you won't go back, no, no I hope you understand this girl, girl, girl No, you won't go back, no, no And when the high comes on, you can't fake it And every chance you get girl You know you're gonna take it... [Chorus] I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah I told her we don't gotta know nothing personal They don't gotta know nothing at all If you wanna fuck with me, yeah [Outro] I know that you do I know that you do I know that you do I know that you do Yeah I know that you do I know that you do I know that you do I know that you do
Zaddy Jae
Zaddy Jae Il y a mois
I want u let's both stop playing put real shit 🥀💯🥀
Leila Sayendra.seiti
One word : sexy! That's what i call a masterpiece, can't believe it has only 3M views..deserves soooo much more! Never heard of it before, thank you FRvid for, from time to time, recommending me such eargasm musics. Now, excuse me, I'm gonna get personal with the replay button! Also the guy's hot in this video. From France, xoxo.
Nievas
Nievas Il y a 28 jours
his song "love you again" is very dirty. go with that one haha
JR Joseph
JR Joseph Il y a 28 jours
It is a pretty good song and I just discovered it today!!! However If you listen to more R&B song since the 90's until today you will realize that this type is not new...That can explain the numbers of views
Boitumelo Molaba
Boitumelo Molaba Il y a mois
I am just obsessed with this song!
a m
a m Il y a mois
More songs please 🙏🙏🙏🙏🙏
IbneIdul Sayeed
IbneIdul Sayeed Il y a mois
Favourite 🥰
Aigerim Saibekova
Aigerim Saibekova Il y a mois
I love music 🎵🎵💖 respect. From Kyrgyzstan
golam rabbani
golam rabbani Il y a mois
stunning pool over for boys. check it through this link amzn.to/2VzFuud
golam rabbani
golam rabbani Il y a mois
stunning pool over for boys. check it through this link amzn.to/2VzFuud
golam rabbani
golam rabbani Il y a mois
stunning pool over for boys. check it through this link amzn.to/2VzFuud
Kacem Marseille
Kacem Marseille Il y a mois
frvid.com/video/vid%C3%A9o-vQgbHdZVzIw.html my new Song 👑 for all the ladies 🌹🌹🌹🌹
Haider
Haider Il y a mois
Now that Abel has gone the pop route, plaza must save the day
Pandik
Pandik Il y a mois
who's the girl?
Brian Foreman
Brian Foreman Il y a mois
Smoke weed, drink a bottle while laid back on the bed with my chick taking shots #Vibes--
Ionela Stoian
Ionela Stoian Il y a mois
❤g
Geoffrey Mordelet
Geoffrey Mordelet Il y a mois
❤ i
Billy Manolis
Billy Manolis Il y a mois
nice music but i like i waching porn lol
Rob Hope
Rob Hope Il y a mois
Plaza throughout the video: 😩
Good thing I’m smart
How is it 2020 and this dude not famous yet, OVO sucks ass get this man to XO
gunnar þ björnsson
woman love is not in glamour, money or fam only in feeling you hef in site,it you now.
teammusketeers
teammusketeers Il y a mois
well you look at that.....youtube algorithms got me here.....I'm not disappointed ....loving this artiste #PLAZA
Tim B
Tim B Il y a mois
best music ever.
dolfin tjodi
dolfin tjodi Il y a mois
frvid.com/video/vid%C3%A9o-Pno7xJSGM24.html
ColdSoulez
ColdSoulez Il y a mois
So you copied/inspired music video from Quebonafide - Bogini, nice try. Nice try.
Lost Nnotfound
Lost Nnotfound Il y a mois
ColdSoulez maybe the video but that’s where it ends
Diva Cookn
Diva Cookn Il y a mois
Can't mess with me then..cuz if u wanna know about me and be with me .....then I want the same...if not...bye...I'm a queen 👸
juliet frederick
juliet frederick Il y a mois
I like his style and his music is better than most of the music out there.
juliet frederick
juliet frederick Il y a mois
He is great!
Анна Я
Анна Я Il y a mois
Sex sex sex 🤢🤮🤮🤮🤮
Aculina M
Aculina M Il y a mois
👍😘❤️
Emilia Vasile
Emilia Vasile Il y a mois
J'adore j'adore j'adore 🥰
Sir Gregory L Peoples
Beautiful full moon song
Mahta the Great
Mahta the Great Il y a mois
OKAY I AM LISTENING TO THIS SONG FOR 3 YEARS NOW BUT WHERE THE HELL IS HE???
SmRooN
SmRooN Il y a mois
this is how you funk during COD19
Suliman Ali Shah
Suliman Ali Shah Il y a mois
plaza keep it up.. great songs
Jacson Rivera
Jacson Rivera Il y a mois
This came in my recommendation and for a second I got happy thinking it was something new lol
BSC & Co.
BSC & Co. Il y a mois
why am i just discovering this song!
Prochain
Are Parrots OP?
8:10
Vues 910 890
Female Vocal Trance / Part 3
1:56:41
Ariana Grande Megamix (2018)
08:57
Scottie Beam
4:05
Vues 75 512
BAEKHYUN 백현 'Candy' MV
3:51