Foncé

MAKING UGLY JEANS CUTE

emma chamberlain
Vues 4 542 848
99% 45 100 328

10/10 would try this
✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩
✭ website: www.chamberlaincoffee.com
✭ instagram: instagram.com/chamberlaincoffee
✩ MY PODCAST ✩
✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...
✩ MY MERCH ✩
✭ www.shopemmachamberlain.com
✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
✭ instagram: instagram.com/emmachamberlain
✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
✭ tik tok (lol): emmachamberlain
✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
I LUV U,
-emma chamberlain

Divertissement

Ajoutée

 

12 juil. 2020

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 100
Nance Niesten
Nance Niesten Il y a 50 minutes
GIRL i love the pants x
Bailey Grant
Bailey Grant Il y a heure
When Emma uses a pizza cutter to open a box hahahaha
Kat Moise
Kat Moise Il y a 4 heures
emma your hair and eyes are beautiful, girly!
Roxie Love
Roxie Love Il y a 5 heures
You are infuriating to watch....
Gabrielle Sweeney
Gabrielle Sweeney Il y a 6 heures
The amount of times she changed her idea😂😂😂
erjona z
erjona z Il y a 10 heures
i saw ur ad before ur own video wowo
Emily Large
Emily Large Il y a 11 heures
I miss James, Grayson and Ethan.... I loved that group.... I’m so sad it’s gone
Kiri Rick
Kiri Rick Il y a 12 heures
Imagine being that pretty
Megan C
Megan C Il y a 13 heures
YES YES YES YES YES
Juliet Woodhams
Juliet Woodhams Il y a 14 heures
Why is nobody talking about how she tied her hair up that fast??? What the fyckkkkkk
Bella DiBernardo
Bella DiBernardo Il y a 16 heures
I OWN THESE JOINS! I BOUGHT THESE RE/DONES ON MATCHES AND THEY WERENT WHAT I WAS EXPECTING EITHER SO THIS IS SO COOL
laila khaled
laila khaled Il y a 16 heures
7:56 why does she sound EXACTLY like James Charles
Taco
Taco Il y a 16 heures
My mom has gone through like 15 pairs of pants because my brother was too thicc :|
jeri flores
jeri flores Il y a 17 heures
BRUH no JOKE I am literally watching this video and then it goes to the ad AND THE IS ABOUT EMMA and she's like promoting a skin care it's freaking weird 🔥🤨🤨🤨
imacrazycatlady xlove
bro tmi on the peri0d
ITZ._ .Esther
ITZ._ .Esther Il y a jour
Omg she was in my ad when i was gonna watch her video😊
Annabelle King
Annabelle King Il y a jour
I love how she doesn't actually give a flying f%#k
aileen
aileen Il y a jour
Your ad was right before this video started-
Lisa Stewart
Lisa Stewart Il y a jour
Did anyone else get Emmas add about skin care ?😂 it was so Random but I loved it
I’m very Noob
I’m very Noob Il y a jour
She look like tana
f reerangeorganicwater
bruh how did she get her curology ad on her own video
Samantha Flores B
Samantha Flores B Il y a jour
you have so many clothes while i have none like i love your style SO MYCH i need some of your clothes AJDNHDUS DD
Samantha Flores B
Samantha Flores B Il y a jour
me who hasn’t bought new jeans since like last year:👁👄👁 like the jeans i do have now i find really ugly cause my style changed a lot but i really don’t have any money to actually get the right style you know
Kara’s Kamera Roll
ughhhh why is no one talking about her shirt i need it.
sofia 788
sofia 788 Il y a jour
i had an ad for bliss with emma in it and i watched the whole thing haha
ruby tarr
ruby tarr Il y a jour
ur cute jeans
Megan Cook
Megan Cook Il y a jour
I’m loving this blonde hair on Emma 🤗
jord Barnard
jord Barnard Il y a jour
shooting hoops with your eyes closed 😑🥰
Vanessa Torres
Vanessa Torres Il y a jour
i cant put my finger on it but she looks like tana for some reason??
Vanessa Torres
Vanessa Torres Il y a jour
did she get lip injections
Evelynn ryan
Evelynn ryan Il y a jour
your coffee is so good:))
Alex
Alex Il y a jour
BRO IM SORRY BUT I HATE THEM HAHA
Andrew Wilson
Andrew Wilson Il y a jour
Your hair looks super blonde in this vid, looks sexy too lil mama 😙😙😉😉💣💣❤❤
Aesthetic Vibes
Aesthetic Vibes Il y a jour
Emma: i hate shaving. I love magic🦹🏼‍♀️
Buttercup
Buttercup Il y a jour
The yellow paint ones r cute
Angela Xxx
Angela Xxx Il y a jour
For the first pair of jeans, for transforming them, I would have: contour the yellow dots with red paint and paint the part of the jean so it can be red and yellow dots on it and for the other side of the jean, I would have paint the whole thing yellow and then paint some red dots on the yellow
Jenna Ramirez
Jenna Ramirez Il y a jour
emma is such a damn gemini
Jenna Ramirez
Jenna Ramirez Il y a jour
remember when y’all were hating on emma for “being boring” or basic or not funny pfft not me been a fan since 2016
hahahehlol
hahahehlol Il y a jour
I saw on insta
HP - 07DJ - The Valleys Sr PS (1354)
Who thinks emma would look amazing with bangs!
Danien 24
Danien 24 Il y a 2 jours
She’s changed a lottttt
katie k
katie k Il y a 2 jours
7:58 sounds exactly like james charles lmaoo
Jenna Fitzcharles
Jenna Fitzcharles Il y a 2 jours
it lowkey looks like she got lip filler
Papeeshka
Papeeshka Il y a 2 jours
If you shopped at Nordstrom’s you wouldn’t have this issue and you could just return them lol.
christina hdz
christina hdz Il y a 2 jours
u gave me an idea to dye my jeans when i wake up later today lmfao
Suffering
Suffering Il y a 2 jours
A lot of guys want to marry girls your size. No implants no ass shots. Natural -beautiful -adorable personality
elissa williams
elissa williams Il y a 2 jours
i love them jeans
alexx mooree
alexx mooree Il y a 2 jours
the pizza cutter🤣🤣
Jocelyn Dolan
Jocelyn Dolan Il y a 2 jours
emma lets just be honest your gonna wear those do much the first month teen your never gonna wear them and there gonna sit on your closet 😂
Aay Ess
Aay Ess Il y a 2 jours
She bought pants she didn’t like so now she made a video about it to make thousands of dollars.😂 talk about getting the value back 😂
Phoebe Smith
Phoebe Smith Il y a 2 jours
Ok but this blonde hair is a hole vibe
Camila Maceira
Camila Maceira Il y a 2 jours
She says she doesn't know if she has gloves and they are behind her
Kaila Park
Kaila Park Il y a 2 jours
i winced when she got rid of the polka dots
Kristina Stevens
Kristina Stevens Il y a 2 jours
White back pockets on both pants please
Supreme._leahni Is the name
I love your vids
Simpsons Moments
Simpsons Moments Il y a 2 jours
frvid.com/video/vid%C3%A9o-cAGPq_-AexM.html
kate madewell
kate madewell Il y a 2 jours
HOW are your circles so perfect?!
Mxlkywxy_cos
Mxlkywxy_cos Il y a 2 jours
you are the most relatable person on earth
Emma Grail
Emma Grail Il y a 2 jours
house tourr
Laura Owen
Laura Owen Il y a 2 jours
I liked the poka dots!!!
a x s t h e t i c w x i r d o
I miss her brown hair, blonde just does not suit her personality :(
E & B Maloney
E & B Maloney Il y a 2 jours
i like it
E & B Maloney
E & B Maloney Il y a 2 jours
rude
Hannah Doherty
Hannah Doherty Il y a 3 jours
The magic shaving powder my sister had it it smelled like dog poop no joke
zxkeya
zxkeya Il y a 3 jours
Anyone realize 2:22 that cat jumped on the desk I-
Annisa Amalia
Annisa Amalia Il y a 3 jours
You looks sooo good with blonde hair
Kris Elizabeth
Kris Elizabeth Il y a 3 jours
I cant get over the cats on the kitchen counter. Pretty gross
AKASHA WILSON
AKASHA WILSON Il y a 3 jours
Please give us a house tour pleeeeeeeaaaaaassssssseeeee😅
Kency Chimon
Kency Chimon Il y a 3 jours
lowkey looking like Tana Mongue (nothing bad)
Nadine Westman
Nadine Westman Il y a 3 jours
Where are the jeans from?
Wayne Lucas
Wayne Lucas Il y a 3 jours
Period pants 🤣👌🏻
Dia Love
Dia Love Il y a 3 jours
hi
Eila V
Eila V Il y a 4 jours
Safety Pins n Scissors Emma!!!
Mark Parkey
Mark Parkey Il y a 4 jours
....
Mark Parkey
Mark Parkey Il y a 4 jours
...
Kylee Wimpee
Kylee Wimpee Il y a 4 jours
She needs to have faith in herself she’s amazing and beautiful
nicolesteller💋
nicolesteller💋 Il y a 4 jours
No one: Washing machine: Emma: BeEnEeNeEnEE ✨✨
mackenzie Omg
mackenzie Omg Il y a 4 jours
Omg we’re synced
Jessica Greene
Jessica Greene Il y a 4 jours
You look like Sammy Robinson from Australia here🇦🇺
Evangeline Vargas
Evangeline Vargas Il y a 4 jours
I love them
Tony S
Tony S Il y a 4 jours
Is that a man or a woman lol
Tony S
Tony S Il y a 4 jours
Damm she is gross I’m going to throw up 🤢
Alex Stevenson
Alex Stevenson Il y a 4 jours
our indecisive queen
emma leighton
emma leighton Il y a 4 jours
"and that's a metaphor, that i want you to take with you today"
Shaniah Moore
Shaniah Moore Il y a 5 jours
Did Emma get her cheeks done or sum'? Or is it just me..?
Gaming_with_royalty
Gaming_with_royalty Il y a 5 jours
i liked the yellow jeans at first with the dots fight me if u don't agree but emma if u like them u wear them u rock anything
emmaruth!
emmaruth! Il y a 5 jours
honestly (don't come after me) I like it when Emma doesn't have as much makeup on. She looks like she has a full out face makeup.
angelo dejournette
angelo dejournette Il y a 5 jours
I like the intro scene
Ameera Anees
Ameera Anees Il y a 5 jours
I feel like when I’m watching Emma’s FRvid videos it’s like we’re on FaceTime and like a secret idk 😂🥰
anarchyjm
anarchyjm Il y a 5 jours
4:48 same gurl. same.
Tidles Flatman
Tidles Flatman Il y a 5 jours
The gloves at 3:19 in the right corner of the frame when Emma talks about being too lazy to look for them: 👁👄👁
Safari.x. Gacha
Safari.x. Gacha Il y a 5 jours
I love the shinning shirt where did u get ittttt?!❤
シfaithh
シfaithh Il y a 5 jours
make the dots into lemons :)
Naima Malika
Naima Malika Il y a 5 jours
emma: " while those jeans are *dying* " my mind: 👁👄👁..... so they dead yet?
Vantin Azatha
Vantin Azatha Il y a 5 jours
1. Shouldve rolled up and lazily sewn the bottoms to the desired length (2 little Xs on each seam on the inside so you can always cut and redo the length to desired length) 2. You shouldve gome with white smiley face and then go over the white with black make it look like art deko vibes 3. You should've painted the butt jean pockets the same as the opposing leg (pokadot pant leg has yellow streak butt pocket and yellow streak pant leg has pokadot butt pocket)
Kayla H
Kayla H Il y a 5 jours
YES BLONDE
Sad.x. Vibes
Sad.x. Vibes Il y a 5 jours
U should have told them u was Emma chamberlain
Cameron Nill
Cameron Nill Il y a 5 jours
Bro I just want to be best friends with her
Lil panda 726
Lil panda 726 Il y a 5 jours
I can’t tell why I love her so much
pup
pup Il y a 4 jours
@Lil panda 726 thank you so much, Lil panda! I love you too
Lil panda 726
Lil panda 726 Il y a 5 jours
Like idk what it is about her that I love
Cassy Adams
Cassy Adams Il y a 5 jours
I really love Emma she's just herself 💙
Skyler Pierce
Skyler Pierce Il y a 5 jours
sometimes i dont wanna be happy
pup
pup Il y a 4 jours
aw, Skyler, please don't be upset!
M M
M M Il y a 5 jours
Holy shit she got her lips done
Prochain
TRADER JOES TASTE TEST
20:23
I WENT TO PARIS FASHION WEEK
19:36
PLAYING NOSTALGIC GAMES
17:31
MASSIVE THRIFT HAUL
16:53
Vues 3 300 000
DYING MY HAIR BLONDE
11:37
Vues 4 900 000