Foncé

Jenna Marbles Shows Us Her Dance Moves | Ridiculousness

MTV's Ridiculousness
Vues 430 152
97% 5 983 137

Jenna Marbles is an excellent dancer.
#MTV #Ridiculousness #JennaMarbles
Subscribe to Ridiculousness: bit.ly/2TkCEX3
Steelo Brim and Chanel West Coast join Rob Dyrdek and a lineup of special guests as they watch the most hysterical and absurd viral videos out there.
More from Ridiculousness:
Like Ridiculousness on Facebook: bit.ly/2M92NHL
Follow Ridiculousness on Twitter: bit.ly/2YWRxQu
Ridiculousness Instagram: bit.ly/2MLr7iq
#MTV is your destination for the hit series WNO, VMA, Jersey Shore, The Challenge, How Far Is Tattoo Far?, Teen Mom and much more!

Divertissement

Ajoutée

 

19 août 2019

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 275
dylan reynolds
dylan reynolds Il y a mois
She was one of the coolest guests. The clip at 3:08 was pure gold 😂
Straight Spittin
Straight Spittin Il y a mois
If only she came on in a onesie too! ;)
sydney schmidt
sydney schmidt Il y a 3 heures
Jenna was reppin the onesies even before MeUndies✊🏼
Amber No
Amber No Il y a 4 heures
This is gross
allison winchester
allison winchester Il y a 4 heures
Wow the salt coming from Chanel is everything. Jenna is too cool to even notice her
XxRaeaxX
XxRaeaxX Il y a 5 heures
NaSTI bOy
Montana Woodard
Montana Woodard Il y a 6 heures
Thank you recommended tab.
emilio rubio
emilio rubio Il y a 8 heures
yass jenna
thejesster1993
thejesster1993 Il y a 8 heures
What year is this from????
MelissaxoFuller
MelissaxoFuller Il y a 10 heures
I've never seen this episode!! :O
Nacho FG
Nacho FG Il y a 11 heures
This Is not fron 2 month ago
Zorana Topic
Zorana Topic Il y a 12 heures
She's like 2008 hot there
jennisloud
jennisloud Il y a 12 heures
jenna radiates aries energy in this video
Bailey Marie
Bailey Marie Il y a 12 heures
This show is funny at times but like i feel like its a show thats so behind on trends and memes and it just makes me cringe but seeing younger jenna hete is kinda weird but ill support lol
Briee Haro
Briee Haro Il y a 12 heures
See’s that this was uploaded a month ago.... looks at Jennas hair.... definitely longer than a month ago.
Alexandra Seeberger
Alexandra Seeberger Il y a 12 heures
Old Jenna is so different from current Jenna
plєαѕє dσn't tσuch
plєαѕє dσn't tσuch Il y a 14 heures
When was this??
Alex
Alex Il y a 14 heures
Jenna was on Ridiculous. Had a doggy date with Kylie Jenner. Played cards with Khloe Kardashians. Has a wax figure. Was on Larry King Live. If she’s not the Mom if FRvid then I don’t know who is
Faggazoid
Faggazoid Il y a 17 heures
When tf was this lol
Zack Amig
Zack Amig Il y a 17 heures
God she is annoying
Rael Reyes
Rael Reyes Il y a 17 heures
Lmao why now MTV??
Kirstin Renee
Kirstin Renee Il y a 18 heures
Everyone goes this isn’t the Jenna I know. This girl had a life before the life of a “32 year old lady.”
Nunya Business
Nunya Business Il y a 18 heures
Wtf I didn’t even know this happened 💀
Tali Bee
Tali Bee Il y a jour
Yes beech
Adriena Avila
Adriena Avila Il y a jour
I forgot about jennas key necklace!!!!! I used to want that necklace so bad
O.R Garage
O.R Garage Il y a jour
Is this a tbt?
Madeline Holcombe
Madeline Holcombe Il y a jour
Jenna should react to this lmfao
hellolamby
hellolamby Il y a jour
Omg Jenna is so different now. LOVE the growth, sis. ❤️
Teagan Clements
Teagan Clements Il y a jour
Who else been with Jenna since this Jenna ?
Brandi Dean
Brandi Dean Il y a jour
Is that game how the “my neighbor is a bitch” video happened?? 😂
Za'kiyah Johnson
Za'kiyah Johnson Il y a jour
Omg her accent 😭😭💕
LexiJayC
LexiJayC Il y a jour
I remember buying bright pink lipstick because she wore it during this period
Delphinis Twelve
Delphinis Twelve Il y a jour
This looks like it was an old clip uploaded again in 2019 cause she doesn’t act like this too much anymore lol
Delphinis Twelve
Delphinis Twelve Il y a 14 heures
Susie W. 😅😂
Susie W.
Susie W. Il y a 16 heures
Do you really think so? 😂
Boho Stevie Nicks
Boho Stevie Nicks Il y a jour
Yup it is
Nadya Spes
Nadya Spes Il y a jour
What the fuck is this show
yeehaw
yeehaw Il y a jour
Literally who is that
rupeestarmie
rupeestarmie Il y a jour
How old is this clip? Lol.
iCantPickaName
iCantPickaName Il y a jour
I swear I'm dating her illegitimate Hispanic half sister.
Marble Fox
Marble Fox Il y a jour
Bring her backkkk lol
Indigo Violet
Indigo Violet Il y a jour
So are we just gonna pretend like the kid on the left @ 3:50 didn’t invent the “Woah” or will this be acknowledged eventually?
Jordan Haller
Jordan Haller Il y a 2 jours
Her Rochester accent was so strong back then! Glad she is repping my hometown
hailey jones
hailey jones Il y a 2 jours
Lol this show sucks so bad not even Jenna can make it watchable
Aiss Diouf
Aiss Diouf Il y a 2 jours
I’ve been a fan of Jenna since 2010 but this version of Jenna is just soooo different from the beautiful 33 year old lady I know and love today
Kolton
Kolton Il y a 6 heures
33 years old now, lol
Hannah bookie
Hannah bookie Il y a 2 jours
lol remember when she made that video "my neighbors a bitch" talking about how her horrible neighbor almost got her evicted because she would be up all night running up and down the stairs, being loud?? and jenna was like, 'me?? running up the stairs?? at night?? never!!. Jenna exposed herself at 0:18
Bitch Pudding
Bitch Pudding Il y a 2 jours
Our sweet angel when she was in her rowdy twenties 😭 Now she is a (sing it) 32 year old lady! Fuck.
Samantha Z.
Samantha Z. Il y a 2 jours
Hell YEAH!
_.marriissaa
_.marriissaa Il y a 2 jours
wow before her and julien were friends
boof meow
boof meow Il y a 2 jours
WHEN THE FUCK DID THIS HAPPEN.
Cliff Wessels
Cliff Wessels Il y a 3 jours
jenna marbles is ugly as fuck without makeup
tammy steves
tammy steves Il y a 4 jours
I want to lick her butt hole
ashtyn stormes
ashtyn stormes Il y a 4 jours
Jenna? I like onsies; or n a k e d.
Alyssa Aguirre
Alyssa Aguirre Il y a 5 jours
Her styles always comes straight from 2010
Alyssa Aguirre
Alyssa Aguirre Il y a 2 jours
@Tabby Trent I rest my case
Tabby Trent
Tabby Trent Il y a 2 jours
Alyssa Aguirre this episode aired in like 2012
W Boughyman
W Boughyman Il y a 5 jours
Channel or whatever her name is looks like the female gremlin specially sitting next to Jenna
Ashlee Scherer Kraus
Ashlee Scherer Kraus Il y a 2 jours
Omg she does haha!
Charlie Holmes
Charlie Holmes Il y a 5 jours
She looks TERRIBLE 😂😂😂
Danielle Cadiou
Danielle Cadiou Il y a 5 jours
What a freaking STUPID SHOW.
EpicT 133
EpicT 133 Il y a 5 jours
0:43 how did nobody notice the dart stuck to her phone?!?!?!?!
Besanii
Besanii Il y a 5 jours
So Jenna didn't show us her dance moves they just showed a clip everybody has probably already seen? Clique. Bait
Daauwe Van huizen
Daauwe Van huizen Il y a 5 jours
When was this??
Savannah Gouge
Savannah Gouge Il y a 8 heures
2014
Mindy Alexander
Mindy Alexander Il y a 5 jours
It’s weird to see her acting Iike this and being “girlie”
Kevin Burrell
Kevin Burrell Il y a 5 jours
This video is from 5 almost 6 years ago.
Lauren
Lauren Il y a 5 jours
When did this air?
Haley Roberts
Haley Roberts Il y a 2 jours
Lauren 2014 I think
Lew Jun An
Lew Jun An Il y a 5 jours
Who is this Blonde lady with a cyan streak you call "Jenna". The Jenna I know and love, has gorgeous and healthy brunette hair, wears sweats and crocs, and she does not run. Also, she does not live in a townhouse. She lives in a normal house with her friend Julen, with her 3 dogs and a horse.
Candy JT
Candy JT Il y a 12 heures
SCB9088 I think that was the point ... this was a joke. Just as much as Julian is not just her “friend”... Bunny is also not a “horse” which they joke about too. 😉🙃🙂
Kate K
Kate K Il y a 13 heures
same ol jenna to me dawg just older, wiser, and being a virgo
Cyan Jackson
Cyan Jackson Il y a 13 heures
Idk the blonde lady but I am the cyan streak on her hair ;)
Mimi Stardust
Mimi Stardust Il y a 17 heures
This Jenna was a good Jenna too. Yes, she's a different person now, but she was just as hilarious and amazing back in 2014, 2013 and so on. A true Jenna fan acknowledges and respects the Jenna with colorful hair and a strong NY accent.
Cyan Grattan
Cyan Grattan Il y a jour
!
Prochain
It's Time To Move On...
1:6:15