Foncé

Future - Last Name (Audio) ft. Lil Durk

FutureVEVO
S'abonner
Vues 8 706 004
96% 99 680 3 482

"Last Name" available at smarturl.it/Future.LastName
Future online:
twitter.com/1future
instagram.com/future
www.soundcloud.com/futureisnow
facebook.com/FutureOfficial
www.freebandz.com/
(C) 2019 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment. With Freebandz
vevo.ly/i09eoW

Musique

Ajoutée

 

15 nov. 2019

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 2 108
Derby Official
Derby Official Il y a 5 heures
Incredible Good artist ✍✍✍❤
Jakob Stanford
Jakob Stanford Il y a 5 heures
Real ones know this old
ليلي محمد
ليلي محمد Il y a 12 heures
بنبحبمحبقمق
ليلي محمد
ليلي محمد Il y a 12 heures
تلهللتلننبخبن
ليلي محمد
ليلي محمد Il y a 12 heures
وبملنلتتللن
l j
l j Il y a 13 heures
future killing every hook as always
Terrance Bryant
Terrance Bryant Il y a 20 heures
Why this aint been on the radio??? Wake up Duval!!
i just wanna say that
paranoia? permanent pain? jesus. no satan. jesus.
Linc Kicks
Linc Kicks Il y a jour
Lil Durk ..... verse straight 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Holly
Holly Il y a jour
Step 1. Go to Google Step 2. Search this keyword: 123moviestoday Step 3. Enjoy! Future - Last Name (Audio) ft. Lil Durk special and particular to you. Now here it is, set down by someone else, a person you have never met, someone even who is long dead. And it is as if a hand has come out and taken yours. “I cannot sleep unless I am surrounded by books. “The purpose of life is not to be happy. It is to be useful, to be honorable, to be compassionate, to have it make some difference that you have lived and lived well. “The beginning of love is the will to let those we love be perfectly themselves, the
EWA
EWA Il y a jour
1:13 what did he lose
Handsome 1075
Handsome 1075 Il y a jour
EWA new artist new music rapper Humble BAR4BAR Problem frvid.com/video/vid%C3%A9o-r9RlQpowUsM.html LuxuryboyztheLabel present #rayrayospecial
Aleu Tiap
Aleu Tiap Il y a jour
i answer the phone in the middle of the night like who died now :(
Handsome 1075
Handsome 1075 Il y a jour
Aleu Tiap frvid.com/video/vid%C3%A9o-r9RlQpowUsM.html
Morgangot Cwaves
Morgangot Cwaves Il y a jour
Thai song stuck in my head
Evan Ficklin
Evan Ficklin Il y a jour
Please levi drew mike bri amanda lace Hmu when ypu forget your pride I miss you love you by
Big Deal
Big Deal Il y a jour
All the opps get gunned down
Jerel Harris
Jerel Harris Il y a jour
Had to like after the first 30 sec. Straight 🔥🔥🔥
yoitsjonathan
yoitsjonathan Il y a 2 jours
Sounds like rod wave
Raajkumari Artopee
Raajkumari Artopee Il y a 2 jours
I miss the old future this new shit I can’t Fck with
Handsome 1075
Handsome 1075 Il y a jour
Raajkumari Artopee frvid.com/video/vid%C3%A9o-r9RlQpowUsM.html new artist new music
Damon Hill
Damon Hill Il y a 2 jours
"see Pluto u my brudda gotta stay focused someone's I get in my feelings too I wish I wore a Trojan they tryna go viral off dms that's why I'm antisocial I'm just tryna teach da killas not to use emotions' durk really emptied his heart in dem bars the real had to feel it. ♠️♠️🙏🏾💯💯
Damon Hill
Damon Hill Il y a jour
Joe Collins oml
Joe Collins
Joe Collins Il y a jour
Facts
nba youngboy38
nba youngboy38 Il y a 2 jours
I came from nothing to the voice of the street shxt touched me 💯percent This song need more views ppl don't know what real music is these days ⭐⭐⭐⭐⭐
BaddaBoyz ENT
BaddaBoyz ENT Il y a 2 jours
who can subscribe to me?
Huncho The Don
Huncho The Don Il y a 2 jours
Ion Kno Who Ops No Mo You Look Suspicious Im Sparying Rounds . 💯✊🏽 Felt That Shit
sheeiiittt
sheeiiittt Il y a 2 jours
Future go in HARD on this right here, banger! He aint like all these other trappers who just be goin viral by usin *Authentic* *Views* *Com* to get they views up to go viral SMH
Phunk
Phunk Il y a jour
Lmao lowkey advertising for that website fuck outta here
Dell Johnson
Dell Johnson Il y a 2 jours
Dat last line durk said doe...in his first verse
Domingo
Domingo Il y a 2 jours
Step 1. Go to Google Step 2. Search this keyword: 123moviestoday Step 3. Enjoy! Future - Last Name (Audio) ft. Lil Durk sunny side of everythingand make your optimism come true.To think only the best, to work only for the best,and to expect only the best.To be just as enthusiastic about the success of othersas you are about your own.To forget the mistakes of the pastand press on to the greater achievements of the future.To wear a cheerful countenance at all timesand give every living creature you meet a smile.To give so much time to the improvement of yourselfthat you have no time to criticize others.To be too
Diamond Jackson
Diamond Jackson Il y a 2 jours
The vibe on this song is amazing!! Compliments both voices and their vibes! So amazing. Always love tracks like these from Future and Durk.
james maboya
james maboya Il y a 2 jours
so yalll know about a song like this and dont tell us
It's me but who am I?
It's me but who am I? Il y a 3 jours
damn it really is easy to make music when you don't even have to go with the beat or even sing properly or make sense
Trey Reese
Trey Reese Il y a 3 jours
Pain 🙁💔💔
Slick James
Slick James Il y a 3 jours
Rip Big brother dedicate this song to you💯🙏🏾
Jeriah Logan
Jeriah Logan Il y a 3 jours
Same beat as No Label
Tay Guevara
Tay Guevara Il y a 3 jours
Popped the wrong pill hit the wrong dial
Mercedez Adriana
Mercedez Adriana Il y a 3 jours
🔥🔥🔥🔥🔥✊🏽
Tony Lavern
Tony Lavern Il y a 3 jours
💯♥️
keeks Casir
keeks Casir Il y a 3 jours
This ain't a diss song, this a real song Nigga, we ain't runnin' from no responsibilities I take care of families I'm embarrassed over this mess that I done caused I can't go to sleep, I'm paranoid And it's way too many homicides Bought a hunnid guns, got my niggas sliding Fucked the bitch once, now she wanna cry Snitches told the Feds, I had an alibi Brokenhearted, fuck my bitch every night I don't know her name, she wanna have my child Laughing to the bank, got me runnin' wild Numb to the pain, so I keep a smile Gotta keep it stashed up for the trial Material intentions got her playing foul I'm in rare form like a hyena runnin' wild All the opps getting gunned down I can't go to sleep, I'm paranoid And it's way too many homicides Bought a hunnid guns, got my niggas sliding Fucked the bitch once, now she wanna cry Snitches told the Feds, I had an alibi Brokenhearted, fuck my bitch every night I don't know her name, she wanna have my child Laughing to the bank, got me runnin' wild Numb to the pain, so I keep a smile I lost connections to the streets and I was in denial I seen a grown man shed tears 'cause he lost his trial I said, the streets a crazy feeling just to lose a child Have a one-on-one with God, yeah, it been a while I woke up paranoid off drugs I said, "I'm tired now" I answer my phone in the middle of the night Like, "Who done died now?" Knowing I'm involved But we gon' slide back when it's dying down I don't know who opps no more You look crazy, I'm firing rounds I love the streets, it's a portion of me I came from nothing to "The Voice of the Streets" I got blood in the streets The way he died, I advised he died in his sleep That's the trenches I can't go to sleep, I'm paranoid And it's way too many homicides Bought a hunnid guns, got my niggas sliding Fucked the bitch once, now she wanna cry Snitches told the Feds, I had an alibi Brokenhearted, fuck my bitch every night I don't know her name, she wanna have my child Laughing to the bank, got me runnin' wild Numb to the pain, so I keep a smile Public conversation got you touching clouds Pop the wrong pill, hit the wrong dial Ain't no visitation waiting for the trial Took my last name, this ain't 'bout the child Real classy jazzy, but don't do no trolling Gotta treat you like dead when you playing bogus See, Pluto you my brother gotta stay focused Sometimes I get in my feelings too I wish I wore a Trojan They tryna go viral off DMs that's why I'm antisocial I'm just tryna teach the killers not to use emotion I got a whole bitch, don't think about my old bitch I'm just tryna live my life and catch this moment I can't go to sleep, I'm paranoid And it's way too many homicides Bought a hunnid guns, got my niggas sliding Fucked the bitch once, now she wanna cry Snitches told the Feds, I had an alibi Broken hearted, fuck my bitch every night I don't know her name, she wanna have my child Laughing to the bank, got me runnin' wild Numb to the pain, so I keep a smile
Blak Bart
Blak Bart Il y a 4 jours
frvid.com/show-UC0uRf0bPEbKzXZC8bltL_sg
Eliseo Justo
Eliseo Justo Il y a 4 jours
Ayeee yuhh
JAMES Baker
JAMES Baker Il y a 4 jours
Aint no visitation waitin for the trial .......a lot of yall will never understand that
JAMES Baker
JAMES Baker Il y a 2 jours
@Spring Breakk "proud nd bragging" u sound ignorant asf there's pain in that statement somthin u prolly never understand like i said....smfh
Spring Breakk
Spring Breakk Il y a 2 jours
Bru u sound proud. Bragging about nothing. Nobody Wana be on trial .
Sarah Kagay
Sarah Kagay Il y a 4 jours
Keep up the work songs 🔥
ROHB ZEE
ROHB ZEE Il y a 4 jours
Peep my new video yall
Prochain
GOSH DARN ICE OFF
1:27
EXO 엑소 'Obsession' MV
3:40