Foncé

Cardi B Look-A-Like, Mayor Allison Madison, Speaks Out About The Viral Meme | I Went Viral

BETNetworks
S'abonner
Vues 1 144 155
97% 28 055 606

After she became the first African-American and first female mayor of Mound City, IL, Allison Madison took the internet by storm thanks to her resemblance to Cardi B.
SUBSCRIBE to #BET NOW! ►► bit.ly/1U0v9xG
#IWentViral #AllisonMadison #CardiB #CardiBLookalike
Download the BET NOW app for full episodes of your favorite BET shows and exclusive content!
Connect with BET
Web: www.BET.com
Facebook: facebook.com/BET
Twitter: twitter.com/BET
Instagram: instagram.com/BET
Google+: www.bet.us/gplusBET

سرگرمی

Ajoutée

 

13 mars 2019

Partager:

Lien:

Télécharger:

Charger le lien.....

Ajouter à:

Ma playlist
À regarder plus tard
Commentaires 3 031
Robert Foxx
Robert Foxx Il y a 5 minutes
I like the way she handles the haters lol both of them 😎😘😍
Lee Spidor
Lee Spidor Il y a 9 minutes
Damn.. cardi b in 50 years? Jesus. Maybe in 10 years. She doesn't look that old.
Rebecca Soto
Rebecca Soto Il y a 45 minutes
The only thing that look similar about her and Cardi is the nose and color.
Arî Jameice
Arî Jameice Il y a 48 minutes
Olkkkurrt
Dave Don Hills
Dave Don Hills Il y a heure
BET*so how come y'all showing us this all of a sudden? but what y'all really doing is promoting cardi b
sara
sara Il y a heure
they both look retarded.
Bella Harris
Bella Harris Il y a heure
Ok I thought they Photoshoped cardi b to look that way
SweetsLife
SweetsLife Il y a heure
WHAT'S UP LIFERS! I'm a recently NEW FRvid VLOGGER! I would greatly appreciate it if you popped over to my channel frvid.com/u-SweetsLife and checked out some HILARIOUS & ENTERTAINING vlogs with myself and my Boyfriend! ⚠️SPOILER ALERT!⚠ Our 4 children will be joining the channel soon! So PLEASE, come stop by, check out this blended young Canadian, toronto, couple doing life! If you enjoy it or even laugh once, hit that SUBSCRIBE button and COME BACK again! THANK YOU SO MUCH for taking your time to read this message! Until next time #Lifers ... #KeepSweetAndGodBless 🍫🙏🏽
MISS LEAH
MISS LEAH Il y a 2 heures
Cardi when she gets older bruh....
andy Santos
andy Santos Il y a 2 heures
Thats hou card b gone look like when he is older
Bee and Puppycat Subliminals
If you think about it, Cardi B looks like her.
Linda Roberts
Linda Roberts Il y a 2 heures
This woman is such a genuinely happy person. I love it
Belqis Ismail
Belqis Ismail Il y a 2 heures
Cardi b travels on time
Patton TT
Patton TT Il y a 2 heures
feeling like i'm in the future looking at The truth about Cardi B documentary.
Dej Milann
Dej Milann Il y a 3 heures
Exactly 💯 they said it best ...
Sam Morison
Sam Morison Il y a 3 heures
What?! She looks nothing like Cardi B!
charlene adkins
charlene adkins Il y a 3 heures
Cardi b looks like HER. She had the face FIRST! 😂😂
Jade Blue
Jade Blue Il y a 3 heures
Cardi b is the same age as Ariana Grande . let that sink in..
issa crystal
issa crystal Il y a 4 heures
Shiii, I hope to age as gracefully as her. DAMN.
K M
K M Il y a 4 heures
Yes, because there is nothing more Mound City needs than a mayor who has time for this
Doren Jackson
Doren Jackson Il y a 4 heures
This mayor should be ashamed of her self tryna live vicariously thru cardi in this clip. Cooning ass
Doren Jackson
Doren Jackson Il y a 4 heures
& all y’all sound dumb asf being surprised she looks alike. Y’all nvr heard of doppelgänger or just there being ppl who can resemble u. I’m glad I stopped watching bet in high school. She only resembles that dumb ass nose honestly but it shows u how they wanna promote cardi by having a mayor backing it up
Doren Jackson
Doren Jackson Il y a 4 heures
Wow BET!! This is what y’all entertainment came too
yam nyag
yam nyag Il y a 4 heures
Shes hilarious. Good for her
Kandice Quest
Kandice Quest Il y a 4 heures
Nose and eyes lol wow
OKURRR
OKURRR Il y a 5 heures
and btw y'all, its the other way...cardi is the one who looks like her
Erica
Erica Il y a 5 heures
Dopeass ladies!!!🤗😬💯
OKURRR
OKURRR Il y a 5 heures
shes her doppelganger
Sarah N. Rizk
Sarah N. Rizk Il y a 5 heures
566 assholes Disliked this video
Natalie K
Natalie K Il y a 5 heures
IF YOU ARE READING THIS COULD YOU PLEASE GO SUB TO MY CHANNEL AND SHOW ME SOME LOVE? I'M JUST STARTING OUT AS A NEW FRvidR, AND I'D LOVE THE SUPPORT! I'M TRYING TO REACH 1K OR MORE BY THE END OF THIS MONTH! i REALLY WOULD APPRECIATE YOU ALL FOR CLICKING THAT LITTLE RED BUTTON & SUPPORTING ME!!! I LOVE COMMENTS AS WELL, HAVE A GREAT DAY LOVES!!! SUPPORT SUPPORT SUPPORT!!!!
bella boom boom
bella boom boom Il y a 5 heures
They do look alike. Cardi B accept that fact.
lawnside82
lawnside82 Il y a 5 heures
They both thick af. But one of them booty is real tho..just sayin..
OAK CLIFF
OAK CLIFF Il y a 5 heures
That lady is probably "saying she only looks like me, but I don't smell like like her........"
Michelle Ferguson
Michelle Ferguson Il y a 5 heures
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
xilo_111
xilo_111 Il y a 5 heures
I wonder what my twin will be?
Vala Dina
Vala Dina Il y a 6 heures
They do resemble😁
Satan was here
Satan was here Il y a 6 heures
Wait...so she wasn't cardi!
Gods knight Reborn
Gods knight Reborn Il y a 6 heures
WTF!!!!!!!!
Crystal Colon
Crystal Colon Il y a 6 heures
Chocolate woman are very hard working and the realist people out there. They are all beautiful in their own ways❤ power to you guys 💪
Loso Banks
Loso Banks Il y a 6 heures
400 what's her daughter name
Liz Selwyn
Liz Selwyn Il y a 6 heures
Both look like big toe
Nikkittah22
Nikkittah22 Il y a 6 heures
Yesssssss, we stan an educated doppelganger... Ahem Ahem, the FIRST BLACK WOMAN MAYOR of her town at that. 😍😍😍😍... She has such a gracious and inviting spirit based on looking at this interview. Her laughter is contagious! ❤️❤️❤️❤️
Dolce Vida
Dolce Vida Il y a 6 heures
Oh my god I looove her !! Her personality is amazing!! Especially when she had the picture of her and her husband saying it’s offset begin cardi to take him back for the millionth time 😂😂😂 boy I was laughing just like her husband was 😂😂😂😭😭😂😂 she’s a straight fool for this I just love her.. she’s funny and witty like our former mayor in Vegas Oscar Goodman ♥️♥️♥️😂😂😂🤩🤩🤩
Marina Syndulla
Marina Syndulla Il y a 6 heures
Well she does look like cardi b in ten years
Mrs. Johnson
Mrs. Johnson Il y a 7 heures
Cardi needs to see this... PERIODT
Raquel B
Raquel B Il y a 7 heures
She do look like cardi B is also a Rihanna look alike to out here I seen it on social media
Tia Marie
Tia Marie Il y a 8 heures
So how did they do Nicki Minaj she looked like a old witch 😂
Tia Marie
Tia Marie Il y a 8 heures
Lmao took him back the 15th time!! Lmao!!
Tia Marie
Tia Marie Il y a 8 heures
Why we gotta watch a video of Cardi in a bra 😂
Mel The Avon Lady
Mel The Avon Lady Il y a 8 heures
I love how this beautiful lady spoke about Cardi, women in general. I hope they meet up.
thulo dari
thulo dari Il y a 8 heures
Lmaooooo
Big Chungus
Big Chungus Il y a 8 heures
Oh God, I cannot unsee now.. that's going to be cardi b post wall.. 🤮
Robyn Love
Robyn Love Il y a 8 heures
Please follow and subscribe to my FRvid channel everyone 💋
Miss Youtubebe
Miss Youtubebe Il y a 8 heures
I thought she is her mom
Roni The Babe
Roni The Babe Il y a 9 heures
omfg i thought that picture was photoshopped. Theyre twins lol
Hoodhippyvibes__
Hoodhippyvibes__ Il y a 9 heures
Cardi and offset after she done took him back for the 15th time 😂😂😂
Seyvn B.
Seyvn B. Il y a 11 heures
*Cardi F.
Brie 4k
Brie 4k Il y a 11 heures
Damn they really do look alike 😂And they Energy kinda match
Susan Gloag
Susan Gloag Il y a 12 heures
I love this lady she's wonderful & has a great sense of humour.
La V
La V Il y a 12 heures
That's really cardi momma y'all!!
M D
M D Il y a 12 heures
i love her
Lil Yanni
Lil Yanni Il y a 12 heures
Their laughs are similar too.
Elizabeth Mwema
Elizabeth Mwema Il y a 12 heures
at least we know now she will be hot while aging.
Lancegallegos 30
Lancegallegos 30 Il y a 12 heures
Cardi b in 50 years ? Ouch
Eribruh
Eribruh Il y a 13 heures
She seems like such a fun sweet woman! I love her!!
Amazing Man Jr
Amazing Man Jr Il y a 13 heures
Cardi B is Allison’s look a like because she’s older
Rashad Jackson
Rashad Jackson Il y a 13 heures
A bit of a stretch to say she looks like cardi b
Ryan Lopez
Ryan Lopez Il y a 13 heures
She looks like an old Cardi B with no make up
Dirt Diggeler
Dirt Diggeler Il y a 13 heures
Man please
Xavier Oseguera
Xavier Oseguera Il y a 13 heures
Don’t ever disrespect Mayor Allison Madison
Kenney Young
Kenney Young Il y a 13 heures
Cardi a drag man... Drag on
Nicolette Star
Nicolette Star Il y a 13 heures
If I don’t know her mom I would say that’s her .
cali 420
cali 420 Il y a 13 heures
Cardi b ugly af 4real tbose little bity eyes n that fukn big ass nose bitch is ugly hides it under makeup
nohomo nohomo
nohomo nohomo Il y a 14 heures
She's thicc
Apacaveli Tha Don
Apacaveli Tha Don Il y a 14 heures
shit cardi b will look like that if she lets herself and get fatttt lol 😂
Shantez Tolbut
Shantez Tolbut Il y a 15 heures
I love this!!
ThatGamerGirlShay
ThatGamerGirlShay Il y a 15 heures
honestly i thought that thumbnail was Orlando Brown
Kenya Golds
Kenya Golds Il y a 15 heures
which god is "FOR" Cardi? She's filthy, tacky. vulgar and explicit. Which god is she making music for?
Dombraye Pamosoo
Dombraye Pamosoo Il y a 15 heures
thats so true that look like her momma😂
karla avila
karla avila Il y a 16 heures
I knew this lady was going to go viral soon and now she is a great woman and cardi i
Vera Cheeks
Vera Cheeks Il y a 16 heures
Now how fabulous is that..women rule..
Zakia
Zakia Il y a 16 heures
On me I thought that was Jackie from BBWLA 😂😂
Ayo Rell
Ayo Rell Il y a 17 heures
Idk why I expected her to sound like Cardi...
Neville Boone
Neville Boone Il y a 17 heures
Good for her..Go Mayor!
shanel R
shanel R Il y a 17 heures
That intro omg!😂😂😂😂I am doooonnneee!!!!! Lmfaooo
Elijah Yellowbird
Elijah Yellowbird Il y a 17 heures
Wtf I thought someone just had the dopiest editor skills🤣
Chante Asmr
Chante Asmr Il y a 17 heures
That's definitely positive how they are both doing it. Successful black queens 👑👑
Russian Red
Russian Red Il y a 17 heures
I like her lol
JamlessJamsᅮ냐ᅢ
JamlessJamsᅮ냐ᅢ Il y a 17 heures
Her: I’m cardi b’s mom *AEHEHEAHAHAHEAAH* Me: 🗿
Gil Terrero
Gil Terrero Il y a 17 heures
Card-B is never going back on the C00N show "The Breakfast Club"!
Gil Terrero
Gil Terrero Il y a 17 heures
C00NS...……….smh
Niko’s Bros
Niko’s Bros Il y a 18 heures
Lol
YOUNG NWA
YOUNG NWA Il y a 18 heures
What city is this again.. I thought major make money
Teresa D'Alessio
Teresa D'Alessio Il y a 18 heures
Awww i love this mayor. The cutest lady ever!!!! Good choice mounds city, Illinois!!
chris45627
chris45627 Il y a 18 heures
Big Mama’s Town House 5 with Cardi B and Martin Lawrence. BET make it happen
chris45627
chris45627 Il y a 18 heures
And Y’all say Cardi ain’t Black ?
Vanity Belle
Vanity Belle Il y a 18 heures
LMMFAO🤣🤣🤣🤣🤣
Stephanie C
Stephanie C Il y a 19 heures
That's awesome
Lorde Melodrama
Lorde Melodrama Il y a 19 heures
pararel universe bitches
Dare to Be scared
Dare to Be scared Il y a 19 heures
*I mean same personality, same face*
Prochain
The David Beckham Statue Prank
09:52
Dumb Arguments
9:06
Vues 1 111 355
Dumb Arguments
9:06
Vues 1 079 216